U petak 5. aprila Druga gimnazija je obilježila Dan škole i 119. godinu neprekidnog rada. Cjelodnevni program sastojao se od različitih aktivnosti koje su pripremili naši učenici i profesori. Centralni događaj bila je svečana akademija koja se održala u dvorištu škole. Mnogobrojnim zvanicama obratila se v.d. direktorica škole Merisa Drakovac, koja je istakla značaj obilježavanja ovog datuma. Nakon toga su članovi grupe „Dramobrazba“ pod vođstvom profeosrice Ide Avdibegović izveli dramski performans. Nakon toga uslijedio je muzički dio programa pod nazivom Drugovizija. Još jedan sadržaj bila je i likovna izložba učenika povodom Dana škole i Dana grada Sarajeva. Ranije tokom sedmice…
Učenici naše škole zajedno s profesorima učestvovali su u memorijalnoj šetrnji „Stazom sjećanja“, koja se održala 5. aprila od Trga djece Sarajeva do Baščaršije. Na ovaj način je obilježena 32. godišnjica od početka agresije na grad Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu. Odata je počast svim sugrađanima stradalim u ratu. Ovakvi događaji su dokaz da je kultura sjećanja važna za društvo i zajednicu u cjelini, a naši učenici su imali priliku čuti nešto više o ratnim godinama u Sarajevu i naučiti o važnosti obilježavanja značajnih historijskih datuma. U pratnji učenika bili su profesori Kenan Saračević, Ivan Grabovac, Samin Omanović, Belma Topalović,…
Za svoju 119. obljetnicu, Druga gimnazija Sarajevo je na inspirantan način sagledala se na sve godine postojanja, i osigurala budućnost za nove generacije. Program, ove godine obilježen Danom otvorenih vrata Druge gimnazije Sarajevo imao je cilj da bude sve – samo ne običan. Aktivnosti su uključivale tombolu, eksperimente i demo u našim kabinetima, zajedno sa nastupom Drugovizije, projektom koji se održava kroz CAS program IB DP učenika. Potencijalnim učenicima i njihovim roditeljima bili su na mogućnosti štandovi za nacionalne i IB programe, s ciljem da pruže prvoručne informacije od učenika samih. Komentarišući na događaj, v.d. Direktorica, prof. Merisa Drakovac rekla…
Učenici naše škole Hamza Mašić, Lola Ivanković, Ajla Subašić i Benjamin Mujkić, a koje je predvodila profesorica ekonomije Azemina Efendić, imali su priliku da učestvuju na državnom takmičenju srednoškolaca „S.T.A.R Challenge“. Inače, ovo takmičenje se uspješno provodi u preko 100 zemalja i metodologija je bazirana na kreiranju inovativnog zadatka za učenike, koji bez pripreme, na bazi dobivenih instrukcija u kratkom vremenu razvijaju timski svoju inovativnu ideju koju zatim predstavljaju kroz kratku prezentaciju pred žirijem. Izuzetno nam je drago da je naša učenica Lola Ivanković dio pobjedničkog tima, te će ona zajedno za ostalim članovima predstavljati Bosnu i Hercegovinu na Poslovnom…
Mladi kritičari će u četvrtak, 4. aprila u 17h u Kući znanja ugostiti bh. književnicu Magdalenu Blažević. Razgovor će se voditi o njenom romanu „U kasno ljeto“ ali i općenito o čitanju i mladima. Projekat Mladi kritičari se bavi promocijom čitanja među mladima, sa posebnim naglaskom na domaće i regionalne autore, a u našoj školi se realizira uz podršku Alumni asocijacije Druge gimnazije Sarajevo i Instituta za razvoj mladih KULT. Članovi Book Cluba Druge gimnazije Sarajevo: Riana Alibegović, Ajla Katana, Sara Uzunalić, Uma Kurt, Haris Torlak, Abaz Babić, Nadja Šahović, Ema Štukan, Asja Jakubović i Samer Čeljo pozivaju vas da…
U prostorijama Srednje ekonomske škole u sarajevu prošle sedmice je održano Kantonalno takmičenje iz engleskog jezika. U jakoj konkurenciji učenika iz deset sarajevskih srednjih škola, najuspješnija je bila naša učenica Iman Čaušević. Iman je osvojila prvo mjesto na takmičenju ostvarivši ukupno 92 boda u kategoriji četvrtih razreda. Čestitamo Iman i njenjoj profesorici Elmi Begović na ovom velikom uspjehu.
Zanimljivo predavanje pod ovim naslovom održano je prošle sdedmice u Kući znanja, a prisustvovali su mu učenici prvog i trećeg razreda prirodnog smjera. Predavačica je bila prof dr. Selma Špirtović-Halilović s Farmaceutskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu. Učenici su imali priliku saznati osnovno o lijekovima i njihovoj funkciji za očuvanje zdravlja čovjeka. Također, upoznati su i s hemijskim strukturama lijekova i mehanizmima njihova djelovanja. Učenci su imali priliku i sami učestvovati u diskusiji. Cilj predavanja je bio proširiti znanje naših učenika ali i ukazati na važnost izučavanja biologije i hemije za dalje studije na fakultetima medicinske grupacije.
U srijedu 27. marta učenici IV razreda naše škole Ema Brekalović, Kemal Bećarević, Hana Helać, Lejla Omerović i Alisa Mujičić u sklopu projekta na časovima DSD-a posjetili su Osnovnu školu „Musa Ćazim Ćatić“ i održali radionicu za učenike nižih razreda. Različitim igrama i aktivnostima, pomogli su svojim slušaocima da nauče osnove njemačkog jezika. Bilo je dosta zanimljivih zadataka, koji su uključivali mnoge vještine: crtanje, govor, pisanje i slikanje. U poticajnoj i zabavnoj atmosferi potakli su dječake i djevojčice da upoznaju novi jezik i zainteresuju se za njega. Ovaj događaj, koji je realiziran pod mentorstvom profesorice Kenite Šete, predstalja primjera sradnje…
Krajem mjeseca februara 2024. godine u okviru školskog zadatka “Upoznaj umjetnost zemlje u kojoj živiš” učenici IIMYP razreda - koji slušaju predmet Bosanski jezik kao B jezik, u pratnji profesorice Adile Salibašić, posjetili su izložbu Safeta Zeca “Molitva” upriličenu u Sarajevu, a potom posjetili i maestrov atelje gdje su uživali u razgovoru sa Safetom Zecom lično. Ova izložba jednog od najvećih živućih bosanskohercegovačkih likovnih umjetnika Safeta Zeca otvorena je u Europe House u zgradi Vječne vatre u srcu Sarajeva. Učenici su imali priliku pogledati izložbu, informisati se o životu i djelu autora a potom razgovarati sa profesoricom o značaju umjetnosti…
Već drugu godinu grupa učenika i profesora naše škole realizira projekt razmjene učenika sa školom Holavedsgymnasiet iz Švedske. Okupljeni oko teme „Identitet i demokratija“ profesori ove dvije škole razvili su program učenja baziranog na zajedničkim radionicama i posjetama važnim kulturnim i historijskim objektima, te pradavanjima stručnjaka. Želeći u prvi plan staviti obrazovni segment razmjene, profesori ove dvije gimnazije su kroz zajednički rad postavili niz istraživačkih pitanja na koja će učenici biti u mogućnosti dati odgovore po okončanju posjete. Istraživačka pitanja poput: Što je oblikovalo identitet(e) pojedinca u zajednicama koje se promatraju i u kojima se boravi, ali i ono što…
Stranica 2 od 102