Mnogima od nas treba puno vremena da pronađu sebe, puno više nego se nadaju. Potrebno jesamo shvatiti da nije stvar u tome koliko kome treba vremena, nego koliko se mi trudimo daizgradimo sebe? Ne da se pronađemo nego da se izgradimo, jer kako pronaći osobu koja jošuvijek ne postoji? Sami sebe, u svoje vrijeme, na sopstvenim temeljima, na svoj način, izgraditi.U tome i leži izazov, jer zaista ne postoji osoba na svijetu koja može to uraditi za nekog drugog.Osamnaest mi je godina i trenutno sam na brzoj cesti. Ne smijem se zaustavljati, a ta cesta bitrebala da vodi samo ka…
https://i.pinimg.com/236x/df/c6/10/dfc6106d3733652f1e5fda568442f451--circles-ny-ny.jpg Mnogima od nas treba puno vremena da pronađu sebe, puno više nego se nadaju. Potrebno je samo shvatiti da nije stvar u tome koliko kome treba vremena, nego koliko se mi trudimo da izgradimo sebe? Ne da se pronađemo nego da se izgradimo, jer kako pronaći osobu koja još uvijek ne postoji? Sami sebe, u svoje vrijeme, na sopstvenim temeljima, na svoj način, izgraditi. U tome i leži izazov, jer zaista ne postoji osoba na svijetu koja može to uraditi za nekog drugog. Osamnaest mi je godina i trenutno sam na brzoj cesti. Ne smijem se zaustavljati, a ta…
Vrijeme leti. Tako bar svi kažu. U trenutku to ne osjetimo, ali kad određeni vremenski period prođe, zaista se čini kao da je „proletjelo“, zar ne? Odrasli često govore kako je srednja škola najljepši period u životu. Uvijek sam se trudila da to obznanim, da živim dan za danom i da upijam svaki trenutak proveden u gimnaziji. Taj septembar 2016. godine kao da je jučer bio. Prvi dan škole i osjećaj straha i nestrpljenja. Sve se činilo čudno, novo i nepremostivo. Ko su ovi ljudi? Da li će mi biti dobri prijatelji? Da li će me prihvatiti? Da li ću…
http://www.romanadekic.com/water-drop-splash.jpg Započeo bih ovaj rad naglašavajući apsurd te emocije zabrinutosti. Analizirajmo je. Nije li to strah od onoga što slijedi, strah koji nas sputava pri pripremi za isto? Pored toga nas odvaja od cijenjene sadašnjosti i krade od naših sanjarenja. Čega se zaista bojati i kako se odnositi prema svim vremenima; onim što su bila, onim što jesu i onim što će biti? Sadašnjost je tako moćno oružje! Naizgled je to lahko dokučiti – a koliko životnih putovanja propada zbog nedostatka ove spoznaje. Ljudi ne razumiju – sadašnjost ispunjava snove. Ona je most ka gorućim čežnjama, ljutiti razarač grižnje savjesti…
http://img.playbuzz.com/image/upload/f_auto,fl_lossy,q_auto/cdn/7035d86b-3225-4fd5-af06-46b587b78aaa/7bfa1b85-94bf-40a1-8720-27eda3a0056a.jpg Francuski pjesnik i romanopisac RAYMOND QUENEAU (1903-1976) pisao je romane, kritike i eseje, a najpoznatije su mu Stilske vježbe (Exercices de Style, 1947), zbirka tekstova gdje na 99 načina parodira banalne prizore u autobusu. Queneau je u svojem djelu ujedinio stilske, lingvističke i poetske akrobacije, tradiciju i poetski realizam prožet humorom, te stoga zauzima posebno mjesto u književnosti 20. stoljeća. Djelo se često izvodi u pozorištu. U “našim” stilskim vježbama jednostavnu bilješku smo predstavili na tri načina. Odabrali smo sljedeća tri stila: homeoptote, aleksandrinci i matematički stil. Bilješka Učenici drugog M1 razreda, u igri na sreću, osvojili su frizbi…
Dea Badurina Umjetnost je oblik izražavanja u kojem umjetnik pušta svoju maštu na slobodu, te se prepušta svojim osjećanjima i kreativnosti. Cilj svakog umjetnika jeste da kroz svoje djelo publici prenese određenu poruku. Kao što su riječi književniku, tonovi muzičaru, to su boje likovnom umjetniku. Stvaranje umjetničkog djela nije jednostavan proces. Najprije umjetnik mora dobiti inspiraciju o čemu da on to bojama ‘pripovijeda’ i kako želi da njegovo djelo utiče na publiku. Onda dolazi najzahtjevniji dio, a to je odgovor na pitanje : Na koji način predstaviti ideju? Dešava se da mnogi umjetnici izaberu istu ili sličnu temu, ali pomoću…
https://st3.depositphotos.com/4678277/13511/i/1600/depositphotos_135114018-stock-photo-yeah-happy-student-celebrating-successful.jpg Tranzicija. Semantičko značenje te riječi nam je dobro znano, međutim, šta se dogodi kada tu riječ ubacimo u kontekst zamjene srednje škole za fakultet? Pred kraj 9. razreda osnovne škole osjećamo pozitivnu tremu i uzbuđenje jer uskoro prelazimo na viši stepen obrazovanja, stariji smo i zreliji. Nalazimo se u najboljem periodu našeg života kada imamo mnogo slobodnog vremena, kada je naša glavna obaveza učenje, a i ne slutimo kako to zapravo kratko traje. Ipak, dok mi govorimo o brzom izmicanju vremena, nismo ni svjesni da se nečujno i neprimijetno gubimo u njemu. Tako nam na vrata uskoro pokuca jedna…
Danas skoro svaki učenik koristi socijalne medije i to po nekoliko sati na dan. Socijalni mediji često zamjenjuju druženje sa pravim prijateljima, te mogu izazvati osvinosti kod mladih ljudi ukoliko se njihovo korištenje ne ograniči vrmenski. Ono što je najštetnije kod socijalnih medija jeste, da ukoliko se ne koriste u umjerenoj mjeri, često mogu dovesti do toga da se svijet koji se odvija na socijalnim mrežama zamijeni stvarnim svijetom, što je pogrešno. Socijalni mediji ne mogu zamijeniti razgovor, šetnju ili druženje sa pravim prijateljima. Na socijalnim medijima često živimo nestvaran svijet i tako se dešava da stupamo u kontakt sa…
Inspirisana šarmom, pozitivnošću i uspjesima mog druga iz razreda Faruka Šahata, odlučila sam da popričam s njim i prenesem vam njegovu priču. Faruk je zvijezda naše škole i buduća nada poezije. Intervju vam prenosim u cjelosti. Kako je biti učenik Druge gimnazije? Šuška se da ti je škola umorila inspiraciju. Je li to istina ili su šuškanja netačna? Teško je odgovoriti na ovo pitanje. Škola umara, da ubija inspiraciju – ubija (neki predmeti), ali ubija i raspust s obzirom na to da nemam šta da radim. Ipak, inspiracija mi dolazi u raznim momentima ali, kada sam nečim zaokupljen, jako je…
Novi mjesec, nove obaveze, nova lektira. Je li zaista neophodno da svakog mjeseca čitam neku knjigu? Ako već jeste, neka to bude knjiga koju ja želim čitati, a ne ona koju zadaju profesori/ce. Neka to bude knjiga savremene književnosti, a ne nešto napisano prije petsto godina... Bila je to misao koja mi je svakog mjeseca prolazila kroz glavu. Nisam htjela da provedem malo svog slobodnog vremena čitajući dosadne lektire. Tako sam jednog jutra naumila da ću svojoj profesorici maternjeg jezika zadati zadatak. Odlučila sam joj ponuditi naslove knjiga koje sam ja pročitala i koje su mi se dopale. Kada se…
Stranica 2 od 3