PROGRAM CINESCHOOL U DRUGOJ GIMNAZIJI: PRIKAZAN FILM „LJETO KADA SAM NAUČILA DA LETIM“

U utorak 20. decembra u prepunoj Kući znanja učenici i učenice Druge gimnazije imali su priliku pogledati kino-hit o odrastanju mlade osobe „Ljeto kada sam naučila da letim“ Radivoja Andrića. Filmska projekcija je upriličena u sklopu programa CineSchool, škole filmske kulture, namijenjenog mladima, a kojeg sprovodi Obala Art Centar uz pomoć Ministarstva kulture i sporta Kantona Sarajevo i uz preporuku Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo.

Pomenuti film dosada je besplatno pogledalo više od 700 učenika i učenica osnovnih škola u Kantonu Sarajevo, a naša škola je prva srednja škola u kojoj je upriličena projekcija i održan ogledni čas o filmskoj umjetnosti i osnovama filmske pismenosti.

Ispred Obale Art Centra i Sarajevo Film Festivala učenicima se obratila koordinatorica programa CineSchool Asja Krsmanović te se zahvalila na prilici da i u Drugoj gimnaziji s mladima razgovora o osnovama audivizuelne umjetnosti, filmskoj pismenosti te da s učenicima nakon projekcije analizira film. Za učenike ovakav vid nastave predstavlja nesvakidašnju mogućnost da izvan učionice, na kreativan i poticajan način, uče i promišljaju, kritički sagledavaju umjetnost i medije i da dosegnu ishode učenja u oblasti filmske i općenito audiovizuelne pismenosti, koji su neodvojivi od medijske i čitalačke pismenosti.

Direktor Druge gimnazije profesor Seid Alibegović je također izrazio zadovoljstvo zbog realizacije jednog ovakvog projekta u našoj školi te podržao ideju o nastavku saradnje.

CineSchool program u našoj školi realizirale su profesorice maternjeg jezika i književnosti Jasna Kovo Salkić, Nermana Imamović i Amela Vranac s učenicima Diploma i MYP programa.

Želeći unaprijediti znanje o filmskoj umjetnosti kod mladih, razvijati kritičko mišljenje i ljubav prema umjetničkom filmu, kao nadopunu obrazovnog programa, udruženje Obala Art Centar je pokrenulo CineSchool, zahvaljujući kojem učenici u svojim školama imaju priliku besplatno gledati filmove i nakon projekcija razgovarati o filmskoj umjetnosti.