I ove godine će učenici i profesori Druge gimnazije četvrtom po redu manifestacijom „Dani maternjeg jezika u Drugoj gimnaziji“ obilježiti 21. februar, Međunarodni dan maternjeg jezika. Već tradicionalna trodnevna manifestacija ponudit će bogat i raznovrstan sadržaj, a zbog aktuelne situacije prouzrokovane pandemijom koronavirusa, u cjelini će biti organizovana online. U ponedjeljak 22. februara, manifestacija će biti svečano otvorena priredbom učenika naše škole, koji će se predstaviti kreativnim videom pod nazivom „Šta je rječnik?“, zatim recitalom pod nazivom „Riječ“, te videom „Kojim jezikom govoriš i pišeš?“, snimljenim u okviru CAS programa. Svoj pečat priredbi dat će članovi Horkestra naše škole. Drugi…
U toku dvogodišnjeg školovanja na IB Diploma programu učenici su obavezni uraditi završni rad, u vidu proširenog eseja, koji podrazumijeva pravi mali istraživački poduhvat. Uz mentorsku podršku predmetnih profesora, učenici razvijaju i usvajaju različite istraživačke vještine, koje će im zasigurno biti korisne i u daljem akademskom obrazovanju. Cjelokupan rad se sastoji od samostalnog i autentičnog pristupa zadatku i razvijanju akademskih vještina pisanja eseja. Pored eseja, učenici kreiraju i vizuale kojima, kroz intermedijalan pristup, komuniciraju temu i nalaze svojih istraživanja. Danas vam predstavljamo radove Nadire Sofović, Nike Vujošević i Zette Henigman. Koja su problemska pitanja postavili, i kako su ih istražili,…
Ako bi pitali ljude šta prvo uoče na ulazu u Drugu gimnaziju Sarajevo vjerovatno bi odgovor većine bio da im pogled zastane na tabli s natpisom "Gdje Druga blješti". Ova tabla na koju se upisuju imena učenika osvajača medalja na najprestižnijim svjetskim olimpijadama ima posebno mjesto u našoj školi i srcima svih učenika i uposlenika. Ona prikazuje uspjehe naše škole i učenika, a iza njih stoje snovi, želje, nadanja i poteškoće savladane uz ogroman trud i rad. Prva medalja upisana na tablu je bronza Amera Bešlagića 1976. godine na Međunarodnoj matematičkoj olimpijadi koja je održana u Austriji. Amer Bešlagić i…
Inspirisani knjigom "Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije", koju koatorski potpisuje profesorica Elmana Cerić, kao i razgovorima o ulozi stripa u informisanju mladih, učenici III1 su tokom zimskog raspusta odlučili da kroz strip prikažu šta doprinosi učvršćivanju vjerovanja u neke od najraširenijih teorija zavjera. Imajući u vidu važnost razvijanja kreativnog i kritičkog mišljenja, profesorica Sandra Muratović je motivisala učenike da stripozofski pristup primijene i u nastavi psihologije. Predstavljavamo vam još jedan sjajno vizuelno urađen strip, koji potpisuju Amina Tinjak, Hena Kaljanac, Amna Hadžihalilović i Iman Bakić. U stripu “Kad se um poigra sa tobom”, autorice su stripovnim…
U toku dvogodišnjeg školovanja na IB Diploma programu učenici su obavezni uraditi završni rad, u vidu proširenog eseja, koji podrazumijeva pravi mali istraživački poduhvat. Uz mentorsku podršku predmetnih profesora, učenici razvijaju i usvajaju različite istraživačke vještine, koje će im zasigurno biti korisne i u daljem akademskom obrazovanju. Cjelokupan rad se sastoji od samostalnog i autentičnog pristupa zadatku i razvijanju akademskih vještina pisanja eseja. Pored eseja, učenici kreiraju i vizuale kojima, kroz intermedijalan pristup, komuniciraju temu i nalaze svojih istraživanja. Danas vam predstavljamo radove Iman Ajdin, Emire Salkić, Naide Arslanagić i Laile Šašivarević. Koja su problemska pitanja postavili, i kako su…
Da li ste znali da se muzika koristi kako bi se postiglo bolje fizičko, duhovno, društveno ili emotivno stanje čovjeka? Ukoliko i niste razmišljali o njenom terapijskom učinku, sigurno ste bezbroj puta osjetili njeno blagotvorno dejstvo na vaše ukupno fizičko i psihoemotivno stanje. Toliko puta smo već čuli da su pandemijski uslovi izmijenili naše živote iz temelja. Mlade osobe su, zbog čuvanja svog i tuđeg zdravlja, jedna od najpogođenijih grupa. Pored redovnih školskih obaveza koje prate iz svojih domova, mladi imaju malo ili skoro nikako prilika da se socijaliziraju sa svojim vršnjacima, druže i uživaju u kulturno-umjetničkim sadržajima. Kako bi…
Elektronsko izdanje prvog broja matematičkog časopisa “Matix” Matematičari Druge gimnazije, nakon niza sjajnih rezultata na međunarodnim takmičenjima, u protekloj školskoj godini su radili i na matematičkim istraživanjima. Rezultat toga je prvi broj matematičkog časopisa za učenike osnovnih i srednjih škola “Matix”, čije je štampanje završeno prošle godine, a sada je dostupan i u elektronskoj verziji. U časopisu možete pronaći autorske tekstove naših sjajnih mladih matematičara u kojima obrađuju teme iz takmičarske matematike, ali i zanimljive priče poput one o ženama u matematici. Učenici vrijedno rade na pripremi tekstova za drugi broj koji bi trebao izaći uskoro. Časopis je namijenjen svima…
U toku dvogodišnjeg školovanja na IB Diploma programu učenici su obavezni uraditi završni rad, u vidu proširenog eseja, koji podrazumijeva pravi mali istraživački poduhvat. Uz mentorsku podršku predmetnih profesora, učenici razvijaju i usvajaju različite istraživačke vještine, koje će im zasigurno biti korisne i u daljem akademskom obrazovanju. Cjelokupan rad se sastoji od samostalnog i autentičnog pristupa zadatku i razvijanju akademskih vještina pisanja eseja. Pored eseja, učenici kreiraju i vizuale kojima, kroz intermedijalan pristup, komuniciraju temu i nalaze svojih istraživanja. Danas vam predstavljamo radove Džanana Polje, Filipa Hadžiahmetovića, Jusufa Alija Rašidagića, Lamije Beširović i Nidhi Mehta. Koja su problemska pitanja pokrenuli…
Inspirisani knjigom "Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije", koju koatorski potpisuje profesorica Elmana Cerić, kao i razgovorima o ulozi stripa u informisanju mladih, učenici III1 su tokom zimskog raspusta odlučili da kroz strip prikažu koji faktori doprinose učvršćivanju vjerovanja u neke od najrasprostranjenijih teorija zavjera. Imajući u vidu važnost razvijanja kreativnog i kritičkog mišljenja, profesorica Sandra Muratović je motivisala učenike da stripozofski pristup primijene i u nastavi psihologije. Sjajno vizuelno predstavljen strip, koji su kreirali Lamija Borovina, Adna Karkelja, Adi Hujić i Namik Hadžović, kritički problematizira trenutno jednu od najraširenijih zavjera na društvenim mrežama: vjerovanje u lažnu…
U toku dvogodišnjeg školovanja na IB Diploma programu učenici su obavezni uraditi završni rad, u vidu proširenog eseja, koji podrazumijeva pravi mali istraživački poduhvat. Uz mentorsku podršku predmetnih profesora, učenici razvijaju i usvajaju različite istraživačke vještine, koje će im zasigurno biti korisne i u daljem akademskom obrazovanju. Cjelokupan rad se sastoji od samostalnog i autentičnog pristupa zadatku i razvijanju akademskih vještina pisanja eseja. Pored eseja, učenici kreiraju i vizuale kojima, kroz intermedijalan pristup, komuniciraju temu i nalaze svojih istraživanja. U okviru IB Diploma programa učenici mogu pohađati i časove na kojima izučavaju ekonomiju i biznis i menadžment. Ove sedmice vam…
Stranica 53 od 107