Vrijedni učenici i učenice naše škole volontirali su jučer, 10. maja, i u dnevnom centru “ComPass 071” u kojem ljudi u pokretu (migranti) svakodnevno dobijaju obrok, topli napitak, čistu odjeću i nesebičnu pomoć lokalnih volontera i volonterki. Grupa učenika koja je za Community i Servise as Action projekat odabrala migrantsku zajednicu prethodno je provela istraživanje o statusu ljudskih prava među ljudima u pokretu te su, nakon razgovora, s istaknutom aktivistkinjom Ines Tanović Sijerčić odlučili da, u pratnji profesorice Jasne Kovo, jedan dan provedu u društveno korisnom radu. Osim što je ovakav vid volonterizma sjajan način za razvijanje empatije, ujedno je…
Dear everyone, our names are Esma Alajbegović, Sara Alađuz, Emira Ibrahimović, Hana Mahmutović and Sara Trifunović. We are students of II-3 IB MYP and as a part of our Service as Action Project we have decided to participate in donating books to the Home “Ljubica Ivezić” Sarajevo, known as the place for children without parental care. The reason we are doing this is to bring awareness towards the importance of reading and books, as well as developing empathy towards sharing and engaging in kind acts that will benefit others apart from us. Unfortunately, we are unable to make a big…
Dragi svi, zovemo se Esma Alajbegović, Sara Alađuz, Emira Ibrahimović, Hana Mahmutović i Sara Trifunović. Učenice smo II-3 IB MYP i kao dio našeg Service as Action projekta odlučile smo da učestvujemo u doniranju knjiga Dječijem domu „Ljubica Ivezić“ Sarajevo, poznatiji kao dom za nezbrinutu djecu. Razlog zbog kojeg činimo ovo jeste da pokrenemo svijest o važnosti čitanja i knjiga, kao i razvoj empatije prema djeljenju i učestvovanju u dobrom činu koji bi imao pozitivan utjecaj na druge kao i na vas, zajedno sa nama. Nažalost, mi same nismo u mogućnosti da napravimo veliku promjenu bez vaše pomoći i zato…
IB Middle Years program učenicima pruža priliku da u okviru Community projekta organiziraju društveno-odgovorne aktivnosti. Pored brojnih projekata tematski povezanih pandemijskim utjecajem, učenici prvih razreda su osmislili i nešto drugačije aktivnosti. Jedan od takvih je zasigurno i projekat Asje Zare Lagumdžije, Delare Nakaš i Mustafe Čelića koji su, uz mentorsku podršku profesorice Aide Suljić, kreirali ASL priručnik. Riječ je o ilustrativno bogatom priručniku američkog znakovnog jezika opremljenom osnovnim uputama za komuniciranje s gluhonijemim osobama. Također, učenici su ovaj priručnik namijenili, prije svega, nastavnicima kako bi školu učinili inkluzivnim mjestom za pravedan i jednak pristup obrazovanju. Čestitamo našim učenicima na sjajnoj…
Tokom aprila ove godine organizovana je edukacija za profesore Druge gimnazije kojom je tematizovana važnost očuvanja mentalnog zdravlja. Edukacija je organizovana u sklopu programa kolektivnog usavršavanja uposlenika naše škole, a voditeljica svih radionica bila je magistrica psihologije i kognitivno-bihevioralna psihoterapeutkinja Maja Misira Rašić. Cjelomjesečna edukacija je realizovana kroz ukupno četiri tematske radionice. Kako bi predavanja i prateći razgovori i vježbe bili što upješniji i kvalitetniji, učesnici su podijeljeni u grupe od po šesnaest učesnika. Sve radionice su održane online, a osmišljene su tako da, pored osnovnog uvoda u temu, učesnici dobiju priliku da pričaju o vlastitim brigama i strahovima, kao…
U utorak 4. maja 2021. godine održano je Kantonalno takmičenje iz fizike u organizaciji Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo i Pedagoško-prosvjetnog zavoda na kojem su učenici Druge gimnazije Sarajevo ostvarili sjajne rezultate. Naši učenici su se našli među prvoplasiranim u skoro svim kategorijama. Alem Karić i Emina Hasanbegović dijele prvo mjesto, s maksimalno osvojenih bodova, u konkurenciji prvih razreda. Haris Imamović je prvi, a Namik Hadžović drugi u konkurenciji trećih. Tarik Rahmanović je drugi, a Faruk Arnaut treći u konkurenciji četvrtih razreda. Zapažene rezultate postigli su i Asija Rahmanović (4. mjesto u konkurenciji drugih), Ilma Tanović (7. mjesto…
Dragi maturanti, današnjim velikim zvonom zatvaramo jedno od vaših bitnih životnih poglavlja. Naravno, ovim zvonom se ne pozdravljamo, jer imamo jedan nedovršeni dio, a to je odbrana maturskih radova. Ispraćamo vas sa željom da postignete svoj cilj – upis na željeni fakultet. Također, želimo da ne zaboravite ovo zvono Druge gimnazije, koje je označavalo početak i kraj vaše nastave i da ova škola ostane vaša trajna inspiracija za buduće životne puteve. Direktor Seid Alibegović i kolektiv Druge gimnazije Sarajevo
U petak, 30. aprila 2021. godine, predstavnici Vijeća učenika održali su sastanak s direktorom Druge gimnazije, profesorom Seidom Alibegovićem. Povod za održavanje sastanka su brojni projekti u fazi početne realizacije, između ostalog, i samoinicijativni projekat Vijeća učenika za čiju će realizaciju biti potrebna podrška škole. Također, Vijeće učenika je dogovaralo korištenje novih prostorija u školi koje će uskoro biti funkcionalne i namijenjene za različite svrhe. Ponosni smo na sve ideje koje smo izrodili u prethodnom periodu, a još više se radujemo njihovoj uspješnoj realizaciji. Zadovoljstvo nam je najaviti da radovi na projektima poput studija, podcasta i sličnih priča, a sve…
U srijedu 28. aprila 2021. godine održano je Kantonalno takmičenje iz matematike u organizaciji Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo i Pedagoško-prosvjetnog zavoda na kojem su učenici Druge gimnazije Sarajevo ostvarili fenomenalne rezultate. Pobjednici u svim kategorijama od prvog do četvrtog razreda su učenici Druge gimnazije, što predstavlja nezapamćen uspjeh i rezultat koji nikada nikome nije pošao za rukom. Ilma Čeljo je pobjednik u konkurenciji prvih, Mirnes Fehrić drugih, Boris Stanković i Naida Purišević trećih i Sandro Paradžik u konkurenciji četvrtih razreda. Svi su učenici Druge gimnazije Sarajevo. U finalnom poretku, ostvareni su sljedeći rezultati. I razredi Ilma Čeljo…
Inspirisani knjigom "Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije", koju koatorski potpisuje profesorica Elmana Cerić, kao i razgovorima o ulozi stripa u informisanju mladih, učenici III1 su odlučili da kroz strip prikažu šta sve doprinosi učvršćivanju vjerovanja u neke od najraširenijih teorija zavjera. Imajući u vidu važnost razvijanja kreativnog i kritičkog mišljenja, profesorica Sandra Muratović je motivisala učenike da stripozofski pristup primijene i u nastavi psihologije. Nakon sjajnih stripova o teorijama zavjere poput one da li je istinito ili ne slijetanje na Mjesec, kako se um može lažno poigrati s nama ili trenutno najraširenijoj zavjeri o povezanosti koronavirusa…
Stranica 48 od 107